fredag 7 juli 2017

Förberedelser inför semestern

Välkomna tillbka hit, fler år sedan det sist kom upp ett inlägg. Jag hade en tanke på att skriva om vår semester nu i sommar här på denna bloggen, men även om jag tänkte skriva första inlägget idag så tänkte jag att det skulle ha lite annat innehåll. Imorgon ska vi börja 5 veckors semester med en tur till Italien med husvagnen. Ingenting är bokat utan vi tar det som det kommer.
Idag var planen att efter jag hämtat barnen skulle vi fixa present till fröknarna då det är Tildes sista dag på förskolan imorgon, fylla upp kylskåpet i husvagnen och packa det sista. Nu sitter istället jag och Tilde på Sjölunda reningsverk på ett beredskapsärende sedan tre timmar tillbaka. Elias är hos kompis och Lasse är ute med kunder i Köpenhamn.
Man får göra det bästa av situationen så vi har varit iväg och köpt oss en pizza och nu har vi byggt bio i ett av konferensrummen med My Little Pony på repetoaren. :-)
Hoppas på att snart komma härifrån....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar